HoSsAm1sT
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

HoSsAm1sT

طب وربنا منورين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات البوم $ ايهاب توفيق $

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ايه احمد محمد
مـــرشــح للاشــراف
ايه احمد محمد

الوظيــفة : طالبه علي ماتفرج

كلمات البوم $ ايهاب توفيق $ Empty
مُساهمةموضوع: كلمات البوم $ ايهاب توفيق $   كلمات البوم $ ايهاب توفيق $ Icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 1:59 pm

أحلى منهم

يا أحلى منهم يا فرقا عنهم انتى اللى فيهم وهما فينهم
مين ده اللى يقدر بس يشوفك أنتى مره ويمسك نفسه وميأمنش أنوا خلاص داب سيبنى يلا بصيلى كمان لعينى أبوس أيديكى عرفت أن الهوا غلاب
الله على الجمال الله ملوش مثال الله جامده قوى ذى الكتاب مقال

ميت الف قصه ولمسه وبصه وقلبى فى حبك داب وأتوصى وقالى ده أنا كده عال العال من وأنتى جايه يادوب عليا سويتى الهوايل فيا يا أم نظره تهد جبال

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa

دوبونى عنيه

أه دوبونى عنيه مال قلبى وأعمل أيه أه من ليالى هواه عاش قلبى يحلم بيه
أه لما عنيه جات فى عنيه كانه كان مكتوب ليا وعمرى عشته عشان القاه
أه من قلبى بحبه وشارى ساكن بالى ليلى ونهارى
وكانى من قبل مقابله قلبى وقلبه ياما أتقابله من يومها مقدرتش أنسى هواه

قلبى سلمله ونداه حبه دوبنى وياه ونظره وأبتديت أهواه والله مقدرش أنساه
ليه لما أكون وياه ليه بنسى روحى معاه كان قلبى مستنيه وأيه تانى أتمناه
أه ولما بيقرب منى بلاقى حبه يطمنى ولو عليا أنا روحى فداه
عاشق نظره عنيه وكلامه شاغل قلبى وبموت فى غرامه وكل يوم بيزيد حبى ولا ليا غيره حبيب قلبى أنا والله عمرى أبتدى بهواه

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa

خد قلبى وعنيا

خد قلبى وعنيا خد شوقى وحنينى وحياتى وسنينى وكل حاجه فيا يلا مش قضيه خدنى حبيبى كلى مش كتير على اللى شايفه بعنيه
كنت حلم فى خيالى ياغالى ليالى ليالى ولما جتنى فى ثوانى غرامك نادنى نادنى

يا غالى عليا يا محيرلى بالى يا مغيرلى حالى على مهلك شويا ده اللى عملته فيا سهرنى الليالى وأنا كان بس مالى بالحكايه ديه

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa

حته منه

علشان دايما بحس أن أنت حته منى أدامك أنت بس ممكن دمعى يخونى
وأبكى وأنا بين أيديك وأرمى الاحزان عليك وكانى بحس بيك أنت لوحدك وبس

مع أنا دموع عنيا عمرى مبيشوفها حد لكن أدامك أنت ممكن أضعف بجد
ولما تقرب عليا أحكى كل اللى فيا تنزل دمعه عنيا منى من غير محس

زعلان قوى

زعلانه قوى عشان بسال مين اللى حبك فى الاول الماضى مبيجرحش فى حد الا لما بيبقى حاجات تخجل
أل وأنا يا حرام صدقت كلام وبنيت حكايات ورسمت غرام وأنتى بتكدبى وأنا قول يا سلام وبسكت نفسى وبتحمل

أيه يعنى بسأل على الماضى هو السؤال بقى متحرم بس أنكشفتى المره دى ولحقت نفسى ومش هندم

لو كان مضايك ده شىء عادى مكنتش عينك تداره والرد حتى يكون هادى مش حالتك أنتى تكون حاله

قلبك قلبى

قبلك قلبى كان فاضى مكنش راضى فى يوم يقرب للغرام
بس الغريبه المره دى أحساسى بيك كان مش عادى أحساسى خلى القلب يجرى عليك هوا
هيا كلمه أيوه كلمه غيرتنى دوبتنى ليك خديتنى من يوميها بقول ياريتنى أه يا ريتنى كنت شوفتك من زمان من أول دقيقه

أيوه يا عمرى وكفايا من البدايه كانى وياك من سنين وبحس طول مأنت معايا أنت اللى مالدنيا كفايا وأنت اللى عندى بقيت بكل العاشقين

جرب بقى

خليك كده جرب بقى تدوق النار مش أنت بعدت وأنا جربت أعيش فى مرار
حس بنار الفراق والعذاب والانين ولما تكون فى أشتياق لقى لو سنيتين متلاقيش غير الام الندمانين وتنادينى مردش عليك الندى
هو يعنى اللى حصلى منك قليل عايز ترجع رجوعك ده مستحيل خليك عايش فى ويل أن يكونلك بديل وأعرف أن النهايه فى بعدى كده

مش هيكون ليك فى قلبى غير الذكريات هفضل فاكرك بنار ماضى مليان أهات واللى يقولى حبيبك هقولوا مات أيوه يعنى خلاص كل شىء أنتهى
وأدفع تمن العمر اللى ضاع وياك سراب حس بحرقه جراحك من قلبى ساب قلبى حبك وعاشلك وفى الحزن داب ولما قالك حرام كنت فين وقتها

أقوى من هواك

أنا أقوى من ضعفى وهواك أنا صعب تانى أعيش ملاك على قلبى أنا هقوى وهدوس مبقتش حلم بقيت كبوس وكفايا بقى طيبه وسذاجه لازم أبطل أحن ليك مبقتش بتسوى فى نظرى حاجه قلبى أهو مات والبركه فيك
لوكنت حته منى أبعد خلاص وسبنى لوكنت حته منى هنساك ولو غصب عنى

خلايت حياتى معاك جحيم صحيت فيا الجرح القديم وأنا مهما تكون الظروف مش هأقبل تانى أعيش فى خوف

اللى أنت عملته فيا علم قلبى الاسيه

شاغل بالى

أه يا حبيبى يا شاغل بالى عمرى ليك يا غالى قلبى داب ليالى وأنت ليه نسينى تعالى شوف حنينى
أه يا حبيبى يا شاغل بالى أنت اللى فى أيديك عمرى وأحلامى وملكت بقلبك روحى وأيامى
ده أنا قلبى مولع نار وسيبنى أسهر وأحتار أرجعلى حرام ده فى قلبى غرام مشتاق لعنيك

أه ياحبيبى يا شاغل بالى حبيبى لا كفايا تعالى عيش معايا
وأنت ليه نسينى تعالى شوف حنينى

كتير خنوك

كتير خنوك يا قلبى وأنت اللى سمحتهم كتير جرحوك يا قلبى ولا مره جرحتوهم
لسه هتصدق تانى لسه هتدى الامان متتعلم يا قلبى من اللى حصلك زمان
كفايا خوف عليهم لسه الغدر فى عنيهم والمستخبى بان والنيه هيا هيا غريبه الدنيا ديه

كل أه قولتها فى جرحك يا قلبى منسهاش وأن نسيت هفكرك ده أنت جرحك مدواش
ده اللى داق النار وجرب من الرماد بيخاف يقرب حتى لو هتعيش لوحدك عيش ومتعدش اللى كان

بقى كده

بقى كده تحرمنى منك وتسبنى أشتاق لقلبك يا حبيبى حرام كده ولا أنا عشان بحبك يتقل على قلبى قلبك يرضيك أتعب كده
لالا يا شاغلنى عليك لالا أحترت أنا فيك علمنى الحب وأنا أمشى معاك لاخر المشوار
لالا يا شاغلنى عليك لالا أحترت أنا فيك أيام وسنين دايب فى حنين وعيونى تحتار

ياليلى ياليلى ياليلى يعنى وبعدين وياك مش لاقى حل معاك ده القلب أحتار والحيره مرار ولا يوم بيحن هواك

عمال بيحلو

عمال بيحلو فى عينى كده ليه ويعدى وكأنه نسينى وأنا أيه مستنى كده على نار
أنا اللى جى بالنسبه له حبيبى وبعلو صوتى بقولهالو أنا الحبيب أختار

قرب بقى هنا محلى اللقى أنا أد الشوق وأدود أشتقتله قوى وبحنله قوى بس أكيد هيعود

عارف ماله شاغل باله حتى قلبه حاله حال هجيبوا هجيبوا لا يمكن أسيه فكره هنسى روحى قال

santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa santa

عدل سابقا من قبل ايه احمد محمد في الخميس مايو 08, 2008 2:05 pm عدل 1 مرات
kokiii
مــشرفــة القــسم العــام
kokiii

الوظيــفة : STUDENT

مُساهمةموضوع: رد: كلمات البوم $ ايهاب توفيق $   كلمات البوم $ ايهاب توفيق $ Icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 2:02 pm

والله يا بنتى فعلا برنسيسة تسلم ايدك يا كتكوتة
http://www.zidaneg.com
ايه احمد محمد
مـــرشــح للاشــراف
ايه احمد محمد

الوظيــفة : طالبه علي ماتفرج

مُساهمةموضوع: كتكوته الشات   كلمات البوم $ ايهاب توفيق $ Icon_minitimeالخميس مايو 08, 2008 2:07 pm

santa شكرا علي ردك ياكوكي يا عسوله santa

كلمات البوم $ ايهاب توفيق $
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-